Jodie Foster w szczerym wywiadzie

Posted: 29 grudnia, 2017 in Społeczeństwo
Tagi: , , , , , , , , , , , ,

Jodie Foster:

„To ciekawy moment w życiu, kiedy słyszysz od innych, że bez aktorstwa, czyli aplauzu, jesteś nikim. Że bez okładek magazynów, stania na świeczniku nic nie znaczysz. Ja miałam sławę całe życie, grałam u największych hollywoodzkich reżyserów: Martina Scorsesego, Davida Finchera, Spike’a Lee, Neila Jordana. Zagrałam w blisko 60 filmach. I nagle przyszło mi do głowy, że mogę bez tego wszystkiego funkcjonować.

Życie gwiazdy filmowej przypomina życie na sterydach. Wchodzisz do pokoju pełnego ludzi i wszyscy śmieją się z każdego twojego żartu, wsłuchują się w każde twoje słowo. Aż pewnego dnia odstawiasz te „prochy” i uświadamiasz sobie, że ta naćpana osoba to nie jesteś ty. Bez sławy nie masz władzy, nikt się nie śmieje z twoich dowcipów, jesteś zwyczajnym człowiekiem. Zrozumienie tego stanu rzeczy zajmuje dłuższą chwilę”.

#jodiefoster #aktorka #actorslife #film#instafilm #wywiad #hollywood #actress#polecamy #metoo #feministka

#wspanialakobieta

Dodaj komentarz